måndag 5 januari 2009

Inte bara 3-års-trots...


Jaha, så var detta spektakel igång. Ytterligare ett bevis på att "jag kan själv".
Helt ärligt ska jag erkänna att det är http://www.365saker.se/ som har inspirerat mig. Kan vara så att jag håller på att bli hjärntvättad här framför dataskärmen, men det verkar vara en underbart rolig bloggidé. Men oxå lite läskig, undrar hur man kommer vara efter 365 dagar... =S

Här tänker jag iaf skriva om och visa vad jag kan! Jag har ända sen jag var liten, och befann mig i den riktiga kan-själv-åldern, haft egna idéer och påhitt. Är envis och har svårt att ta emot hjälp. Fråga mina vänner så kan de nog berätta om otaliga gånger jag sammanbitet muttrat "kan själv!". När jag går på mässor eller i affärer med dyra designade prylar brukar jag tänka "men det där kan man ju göra själv...".
Tyvärr blir stannar många idéer just på det stadiet, en tanke bara. Men genom denna blogg kanske jag även blir mer inspirerad till att genomföra dem.
Förhoppningsvis kanske jag även kommer att inse att jag är värd mer än jag tror. Och om jag har riktig tur så lyckas jag kanske påverka nån annan till att inse detsamma. Eller iaf ge lite goda tips och idéer till både det ena och det andra. Vem vet vad som kommer hamna här, kan nog bli alltfrån pysseltips och recept till tankar om självinsikt mm.

Så där ja... Nu får vi se hur detta går och var vi hamnar i slutändan...
/ T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar