söndag 25 januari 2009

Söndagssummering v 4

Jaha, nu har det gått ännu en vecka. Och jag skriver fortfarande -08 då och då... När ska man lära sig? Det har varit en ganska lugn vecka, klart övervägande positiv. Men den har gått med raketfart!

Positivt
*Har fortsatt vara duktig och städat här hemma, trots att det inte har varit särskild stökigt eller smutsigt.
*En kanonvecka på jobbet, bra elever och bra resultat på proven! Jag tror att alla har haft en lyckad vecka. =)
*Fick min kamera, tyvärr så verkar den inte så jättebra. Men det var ju en chansning, billigt är inte alltid bra...
*I fredags var vi på No fun at all på Sigurdsgatan. Det var väldigt skoj. Roligt folk, bra musik, lagom dyrt. Kul med lite annan musik än de "vanliga" spelningarna man hamnar på.
*Jag är en snäll storasyster! Lånar ut min bil till lillebror sen ca 3 veckor tillbaka. Lite krångel på helgerna men det brukar lösa sig. Han är så tacksam! Och visar det faktiskt för en gångs skull.
*Bjöd mamma på mys i går efter att hon skjutsat hem mig. Majskolvar, varma mackor, fika med biskvier och film. Inte varje dag det händer, mkt trevligt.
*Har äntligen lagt ut golvet på vinden och burit upp julsaker mm. Och burit ner grejer från skrubben till källaren.
*Tandhygienisten tyckte mina tänder såg ok ut. Firade detta med lunch med gamla klasskompisar som jag träffar alltför sällan.
*Bakade goda muffins idag. Bjöd en kompis på fika och tittade på film.

Negativt
*Har varit lite mer lat denna vecka, inte lika många promenader...
*Min kompis hundvalp tuggade nästintill sönder min mobil. Den funkar att ringa och sms:a med, minneskortet är dock väck och den ser inte vacker ut.
*Vet fortfarande inte vad jag vill på kärleksfronten... Borde jaga bort fegisen som bor i mig!

Ja, ännu en bra vecka alltså! =) Detta ska jag helt klart fortsätta med, känns som en riktigt bra vana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar