måndag 5 januari 2009

Kan själv #1 - husköp. Första riktiga bidraget!


2008.05.02

Då skedde något stort, mitt hittills största bevis på att jag kan själv! Då skrev jag min namnteckning på en massa papper och sen fick jag nycklarna till mitt hus! Det är inte så stort, men det räcker för mig och katten. En underbar trädgård; lite naturtomt, lite vildvuxet, gräsmattor, stenmurar, bärbuskar, miljoner blommor och en härlig utsikt. Allt detta blev mitt, bara mitt! =) (Skulder till banken blev oxå mina tyvärr.)

Har nu bott här åtta månader och jag ångrar mig inte en sekund. Visst, det kostar pengar (lite mer än jag räknat med), det är mkt jobb (men det visste jag) men framför allt det ger en helt annan livskvalitet!

Jag har oxå fått inse att det inte är fel att ta hjälp av andra. För utan min käre fars hjälp hade jag inte kommit så här långt. Tack pappa!

1 kommentar:

  1. Härligt, lycka till med bloggen!
    http://billigtochbra.blogspot.com/

    SvaraRadera