söndag 1 februari 2009

Söndagssummering v 5



Den här veckan har gått fort, tiden har bara rusat iväg. Sitter här och funderar på vad jag egentligen har gjort... Allt och inget känns det som.
Har idag lagat riktigt god mat, pastasallad med salami och mozzarella. Och njuter varje dag av härliga tulpaner på köksbordet. Bra tillfälle att testa nya mobilkameran.

Positivt
*Har varit till min frisör och klippt mig. Sist jag klippte mig var jag hos en annan frisör, hade fått presentkort, men då blev jag inte nöjd. Nu känns det mkt bättre, trots att hon fick klippa bort mkt som var slitet. "Har aldrig sett ditt hår så hemskt", inte så kul att höra. Men nu är det på väg åt rätt håll!
*I går kväll bjöd mina chefer på mat, vin och sång. Mkt trevligt faktiskt, jag som hatar att sjunga vågade till och med greppa micken. Lät inte så fasligt illa, inte hela tiden iaf.
*Jag införskaffade en ny mobil i fredags. Likadan som tidigare, men med rosa detaljer istället för röda. Snyggt!
*Vintern håller i sig. Kallt och skönt, snöigt och vackert.
*En väldigt lugn vecka på jobbet. Hann därför vara kreativ, kom på bra idéer och gjorde mkt vettigt som man inte hinner annars.

Negativt
*Min nya, billiga kamera har redan sagt upp sig. Trodde iofs inte att det skulle vara nån toppkvalitet, men nog hoppades jag väl att den skulle hålla mer än en vecka.
*Lite lat även denna vecka. =(






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar