tisdag 10 februari 2009

Tisdagstema - utomhus






Dagens text till tisdagstema :
Kanske är det måndagens vackra väder som inspirerade mig, men veckans tema är utomhus. Med andra ord. Gå ut och fota. Hur ser det ut utomhus?

Lite trist att jobba 7-18, svårt att hinna ta nåt foto i dagsljus. Synd att det inte är lika fint väder som igår, då hade månen fått vara fotomodell. Och så är det jättetrist att vara utan riktig kamera... Jäkla skit att jag inte la ner lite mer pengar och köpte en hyfsad direkt!
Men jag följde iaf uppmaningen, klev ut på trappen och fotade med mobilen.

Kan inte låta bli att drömma mig bort en stund, till våren och sommaren... Och hur det ser ut utomhus i min trädgård då, kastar med en härlig bild på det oxå.

3 kommentarer:

  1. Verkliga kontraster.Visst är det härligt när det blir ljusare.Snart ÄR sommaren här

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentar på min sida, tidigare.
    Jag har liksom du skriver i tidigare inlägg drabbats av nån slags bloggsjuka och vill helst bara sitta och läsa en massa olika bloggar o vara med i olika fotoutmaningar etc etc och varje dag/natt ser jag fram emot Navids feel-good-förslag på 365...
    Riktigt "nördig" är jag.
    Tycker du är modig som köper hus alldeles själv , en trädgård skulle jag åxå vilja ha...kommer nog att läsa din blogg åxå nu o då... hoppas du får en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Tja temat var ju inte utomhus NU... Så en gamal utomhusbild hade nog funkat.

    SvaraRadera