söndag 15 februari 2009

Söndagssummering v 7


Ännu en vecka som bara svischat förbi, inget speciellt har hänt i mitt liv. Därför kommer nog denna vecka falla i glömska ganska snart.
Har dock haft en av de skönaste och lataste helgerna på länge (se föregående inlägg). Att inte ha tillgång till bil på helgerna gör ju att man får lov att ta det lugnt på hemmaplan.

Positivt
*En av mina bästa kompisar har fått en liten flicka. Lite för tidigt kom hon, pga att min kompis fick havandeskapsförgiftning. En släng av gulsot fick lilltjejen oxå. Men nu mår alla bra och de har fått komma hem.
*Äntligen är avfallskvarnen installerad som den ska. Skönt!
*Vintern har hållit i sig, riktigt fina dagar nu under helgen. Helt underbart... Snälla Kung Bore, låt det vara minusgrader nån vecka till!
*Lat helg som sagt. Känner mig utvilad, börjar nästan bli lite rastlös nu på slutet.

Negativt
*Har fått lite ångest... Mina tre närmaste tjejkompisar + en kusin har fått barn under det senaste året. Och vad har jag? Och snart är jag 30... Inte så att jag börjar få 30årskris, men nog börjar den biologiska klockan ticka allt högre.

Nu ska jag avsluta denna lata helg med ett bad. Hoppas att jag kan sova i natt, trots att jag vilat så mkt hela helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar