torsdag 12 mars 2009

Kan själv #16


De flesta i min omgivning verkar yngla av sig. Imorgon ska jag och hälsa på det senaste tillskottet i bekantskapskretsen. Presenter ska man ju ha med sig förstås, och små barnkläder är ju så söta! Men denna gång kände jag för att göra nåt lite mer orginellt. En vit body på rea och så fram med mina textilfärger och stämplar! =) Är nöjd med reslutatet och jag tror att det kommer falla mamma L i smaken oxå.

Kladdade färg på lite annat oxå, mer om det i nåt senare inlägg. En mkt smart lösning på ett ganska vanligt "problem" enligt mig själv.

2 kommentarer:

  1. den var väldigt gullig... konstigt ord "gullig" men det passade här verkligen

    SvaraRadera
  2. att "manoyanyen"...hmm kanske får det bli mitt nya nick... fel vart det...är mörkt här... lite för mycket yin o yang...

    SvaraRadera