tisdag 31 mars 2009

Tisdagstema - inifrån och ut


“Det är som om att ute och inne vill varandra någonting.” Ernst Kirchsteiger

Nu är det ännu ett av mina temaförslag som blivit veckans tisdagstema. http://tisdagstema.se/2009/ Ja, lite stolt är jag helt klart!

Bilden jag har valt är några månader gammal nu och redan visad på min blogg. Men jag blev nöjd med den, trots att även denna är tagen med mobilen. Framför allt gillar jag kontrasterna mellan den vita snön och de mörka detaljerna på fönsterbrädan och även mellan skugga och solljus. Bilden är tagen från soffan, backen bakom huset är en del av en gammal fornborg. När jag hade tagit fotot så tänkte jag att det vore ett kul tema och jag hoppas att fler gillar utmaningen!

2 kommentarer:

  1. vinter utanför fönstret, gosigt inne. Fin bild på temat.

    SvaraRadera
  2. Trevlig utmaning tycker jag men fick lite beslutångest när jag skulle välja fönster att fotografera genom (de är ju så smutsiga).

    SvaraRadera